#1 2008-10-13 13:42:20

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Wojsko : produkcja , rozwój

Koledzy

Ostatnio myslalem na temat wojska i mam propozycja dla wszystkich

W zwiazku z tym iz mam dosyc mocno rozwiniete lvl jednostek podstawowych to chcialbym zaproponowac aby produkcje wojska w postaci Mutonów i Mutabrogow przeniesc do mnie

Po krotce : chcesz wyprodukowac x jednostek to buduj to u mnie :
po pierwsze czas budowy mam na calkiem przyzwoitym poziomie
po drugie wyprodukowane jednostki bede znacznie mocniejsze niz u Ciebie
po trzecie koszt budowy jest taki sam
po czwarte mozesz zaoszczedzone zasoby przeznaczyc na rozwijanie innych elementow swego miasta
po piate w razie zagrozenia moge odwolac wojo

Prosze o opinie

Offline

 

#2 2008-10-13 22:11:53

aphareal1

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 43
Punktów :   
Profesja Deliryka: Anihilator
Nazwa Cyvilli: Strefa Mroku

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

W pełni popieram Twój pomysł, uważam to za słuszną drogę. Jest jeden problem, ale o tym później, niech wypowiedzą się inni koledzy...

Offline

 

#3 2008-10-13 23:11:16

Ekos

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 117
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator - Wizjoner
Nazwa Cyvilli: Ekopolis

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Od dłuższego czasu czekałem na taki post!!! Nie będę tym razem czekał na wypowiedzi innych tylko wywalę co mi na wątrobie leży

Jeszcze na s1 rozmawialiśmy o podziałach produkcji i rozwoju jednym słowem o specjalizacji. Praktyka jednak okazała się troszkę odmienna Rzućcie okiem w nasze jednostki. Ilu z nas zaczyna dublować produkcję innych? To wywalanie zasobów w błoto - lepiej zamiast postawić u każdego 5 level mutonków postawić u jednego 9 czy 11.

Jeśli chcemy dalej trzymać się takiej polityki jak teraz, to znaczy prowadzić wojnę ze wszystkimi gildiami ziemskimi i mieszanymi to musimy wprowadzić organizację i kontrolę rozwoju gildii. Każdy wydatek przez nas poczyniony musi służyć gildii a nie konkretnemu graczowi. Jest kwestią czasu aż liczebne gildie okrzepną i stawią nam czoła a wtedy żeby dać temu odpór musimy być bardzo dobrze rozwinięci i zorganizowani. Pora chyba odłożyć na bok własne cele i zacząć działać jako zespół.

Jednym z elementów organizacji powinien wspomniany przez szczota podział produkcji jednostek. Na prawdę nie ma większego sensu żeby każdy z nas mógł postawić "własne" mutonki czy hermesy. Lepiej u jednej osoby rozwinąć je na kosmicznym levelu i zapewnić ich szybką produkcję. Pamiętajcie to nie polega na tym, że "zamawiamy" u takiej osoby jednostki tylko zasoby które byśmy na nie wydali u siebie przekazujemy do niej. To nie maja być prezenty. Mało tego, w interesie gildii jest żebyśmy jak najczęściej podsyłali takiej osobie zasoby na rozwój techa czy budynku. Pamiętajcie sensowna produkcja jednostek to nie tylko techy ale levele budynków - policzcie sobie ile zasobów można zaoszczędzić nie dublując kolejnych leveli na przykład zakładu bioinżynierii. Poza korzyścią ekonomiczną jest też kwestia  taktyczna otóż walka jednostkami które nie należą do danego gracz a daje szanse na ratunek przed hakiem!!!! Jest jeszcze jeden bardzo ważki aspekt takiej specjalizacji... otóż osoba, która buduje jednostki dla całej gildii NIE MOŻE POD ŻADNYM POZOREM PÓJŚĆ W HIBERKĘ - to położyłoby wszelkie działania gildii.

Analogiczne specjalizacje są potrzebne w kwestii budowy techów cywilnych, zaawansowanych, rozwoju transfalowców. Wiem, ze takie specjalizacje są problematyczne bo na przykład będą zaburzać ranking. Ale tu należy krótko odpowiedzieć sobie na pytanie czy ważniejsze jest dla nas miejsce w rankingu czy dobra zabawa i silna gildia. Każdy z Nas musi zdecydować czy jest skłonny na przykład pakować przez trzy dni swoje zasoby w rozwój np. transfalowca czy AH lecąc przy tym na łeb na szyję w dół w rankingu? Czy nie będzie mu przeszkadzało, że w praktyce to konstruktorzy będą górować w rankingu mimo, że w większości będą siedziec na czterech literach?

Idealnym rozwiązaniem było by zbieranie wszystkich zasobów gildii do kupy i inwestowanie ich po wspólnej decyzji lub (co bardziej realne) według zaakceptowanego wcześniej planu. Czy to jest osiągalne? Z chęcią przygotuję to dyskusji plan specjalizacji dla gildii ale najpierw proszę wszystkich o jednoznaczne odpowiedzenie sobie na pytania które postawiłem w tym poście. Potem napiszcie jasno czy chcecie się "poświęcić" dla gildii czy jednak wolicie zachować indywidualizm. Żeby było jasne ten indywidualizm nie jest złym pomysłem na grę ale mam wrażenie, ze przy tak małej gildii niestety nas ograniczy i zahamuje w rozwoju.

Pilnie czekam na dyskusję

Offline

 

#4 2008-10-13 23:39:29

Murgen

Pięciomacek

2392785
Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 31
Punktów :   
Profesja Deliryka: Transfalowiec
Nazwa Cyvilli: Fort Apache the Bronx

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Pomysł fajny jednak wprowadzenie w życie jak zwykle będzie problematyczne, choć możliwe. Jako tranfalowcowi potrzebne mi są tylko hermesy, wojować nie zamierzam.
Propozycja ta wymaga "STRATEGICZNEGO PLANU ROZWOJU GILDI" w którym bedzie jasno napisane:
-kto jakie buduje jednostki
-kto jakie rozwia techy cywilne i wojskowe
-trzeba wyznaczyć 2 transfali którzy bedą rozwijać feny kradzieży techa cywilnego i 2 od techa zaawansowanego
( już teraz widze że nie dam rady rozwijać wszystkich)
- i do kogo wysyłać zrabowane zasoby i w jakich godzinach

tyle na razie wymyśliłem

Offline

 

#5 2008-10-14 00:12:13

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Jestem za strategicznym i zarazem globalnym planem rozwoju naszej gildi a co za tym idzie poszczegolnych graczy.

Moge pomoc w ulozeniu kokretnego planu rozwoju zgodnego ze specjalzacja bez dublowania tech.

Jak cos wpadnie mi do glowy to jescze cos dopisze a teraz padam z nog - narka.

Offline

 

#6 2008-10-14 00:24:48

zoltar4242

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 45
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Zgodnie z tym co napisał szczot, a o ile pamiętam wcześniej były już zebrane myśli w tej sprawie przez ekosa, moje zdanie jest takie, iż do budowania i podnoszenia lvl jednostek wystarczy ktoś kto ma i da radę cisnąć na max te jednostki, jak zauważył mugen dla złodzieji są potrzebne wozy jako środek zbierania popa, ale należy wspomnieć też o mutonkach które stają się mocno pakowne na wyższych lvl-ach, to na późniejszy okres gry. Jako złodziejaszek w obecnej sytuacji muszę rozwinąć kradzieże zasobów i techów oraz myśleć o AH, w dalszym czasie bez tego jak wiemy jest dramat, co wiąże się z rozwojem zwierzaka, kolejny problem to będą zabezpieczenia które musimy podnosić gdyż są chętni na techy, zasoby czy chęć założenia AH.
Kolejka budynków czy innych rzeczy do postawienia zapewne jest dość długa i nie jest to proste,ale zapewne do zrealizowania.
Gildia jako sama z siebie nie da rady być silną jeżeli sami się nie zainteresujemy, a skoro jest NAS wąskie grono i gramy nie od wczoraj to zapewne możemy coś tu wykombinować.
Przedstawiłem swoją stronę jako złodzieja gdyż na s1 już ciągnę sporo i widzę że dużo błędów popełniłem, więc teraz nauki raz pobrane stosuję tu i jeszcze jedno co zauważyłem to napewno w pewnym okresie rozwoju każdy będzie miał własną drogę działania ( ze względu na rodzaj fachu), ale to nastapi jak będziemy mieli spory poziom rozwoju.
N a dzisiaj proponuję ustalić jakąś drogę rozwoju całego organizmu NASZEJ gildii.
A jeżeli chodzi o ranking to mi wisi czy ja będę 500 czy 25 interesuje mnie możliwość swobodnego działania z każdym z Nas.
Tyle moich chaotycznych wiadomości resztę przedstawią pozostali i wyciągajmy z tego esencję i twórzmy COŚ co nabierze prędkości.
Zresztą początki zawsze są trudne ale mamy to chyba za sobą myslę o s1.

Offline

 

#7 2008-10-14 00:40:06

InhumanBax00

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 8
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Ma to sens.

Zgadzam się z  Murgenem, musimy dokładnie zorganizować kto co m budować.

Jeśli szczegółowo  się nie podzielimy zadaniami to czeski film z tego wyjdzie i tylko mgły i ruskiego czołgu do kompletu zabraknie.

Muszę trochę nadgonić pozostałych kolegów z Gildii bo odstaje trochę z poziomem rozwoju miasta i delira, a wówczas z pokorą przyjmę zadanie i drogę wyznaczoną mi przez gildię.

W każdym bądź razie, uważam ze "swoboda działania" jak napisał Zoltar, jest ważniejsza od rankingu. I także jestem za ułożeniem planu rozwoju Gildii.

Fakt że jest nas niewielu i w dodatku jesteśmy dość zgrani, z tytułu naszej zażyłości z S1, działa na naszą korzyść.
Szkoda byłoby tego nie wykorzystać.

Ale ważne, aby cala gildia się w tym temacie wypowiedziała.

pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez InhumanBax00 (2008-10-14 01:09:09)

Offline

 

#8 2008-10-14 07:30:00

NocturN of MarduK

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 51
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator Nienawiści
Nazwa Cyvilli: Pomroki Dziejów

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Jak już pisałem gdzieś na forum - mam w swojej zielonej d...e rankingi. Nie gram po to by być w czołówce, ale dla ogólnej zabawy i klimatu. Zgadzam się i przytakuję budowie wyspecjalizowanych jednostek, konkretnych budynków itd. Inaczej postępując - moim skromnym zdaniem - nawet My możemy mieć b. duże problemy.


NocturN - znaczy Pieśń Nocy,
MarduK - jest Bogiem Wojny.
Módl sie do swego Boga,
Bym był Twoim przyjacielem...

Offline

 

#9 2008-10-14 14:18:26

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Moj plan co do mojego rozwoju wyglada nastepujaco :

Laduje wszystko w rozwoj :
- Laboratorium Genetyczne - obecny poziom - 11
- Mutacja Genetyczna - poziom w budowie - 11
- Mutacja Cybernetyczna - poziom aktualny - 8

W kolejnosci czeka mnie jeszcze :
- 3 lvl Wojskowego Centrum Sublimacji
- a nastepnie : Instytut Wyższych Technologii
- jak dobrze pojdzie to postarm sie o wybudowanie AH

Co do rozwoju a dokladniej podzialu na poszczgolnych graczy rozbudowy konkretnych budynkow / technologii to temat jest w trakcie przygotowan.

Offline

 

#10 2008-10-14 17:01:01

grak24

Pięciomacek

7701329
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 27
Punktów :   
Profesja Deliryka: anihilator
Nazwa Cyvilli: kolonia

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

jestem jak najbardziej  za specjalizowaniem sie w konkretnych technologiach. Czekam na konkretne plany kto co i jak. Ja postaram się w miarę moich możliwości dostosować które ze względu na małą ilość czasu dość ograniczone.

Offline

 

#11 2008-10-14 18:47:03

Baloon

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Pomysł oczywiście popieram.
Potrzebny jest jednak konkretny plan, czyli kto jakie budynki i jakie technologie rozwija.

Offline

 

#12 2008-10-15 19:19:50

Ekos

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 117
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator - Wizjoner
Nazwa Cyvilli: Ekopolis

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

To co mamy ustalone na chwilę obecną:

1. Budowa jednostek.

  Mutony i mutaborgi - Szczot
  Hermesy i gargatony - Ekos
 
Pytanie: Czy rozwijamy technologie skorpionów i mentatów? Bo jeśli tak to chyba powinniśmy my ze szczotem w nie pójść (nie ma sensu rozwijać tych samych budynków u kogoś innego)

Jeśli chodzi o jednostki ciężkie to ja z chęcią poszedłbym potem w kierunku Cuthula, a ktoś powinien zdeklarować, że pójdzie w kreptosy i leviatany

Kreptosy, leviatany - ???
Cuthule - Ekos

W związku z tymi ustaleniami proszę o nie rozbudowywanie u siebie technologii wojskowych - stawiamy je tylko tam gdzie ustalono, jeśli masz zasoby na kolejny level np. mutonów to przekaż je dla Szczota, kiedy kilka osób tak zrobi będzie można postawić kolejny level i na pewno w ten sposób zasoby lepiej zapracują na siebie.


2. Centrum wymiany będę chyba już ja rozwijał skoro na chwilę obecną mam 4 level. Proszę równocześnie o przesyłanie do mnie kryształków  z których nie korzystacie lub uważacie, ze ktoś inny w gildii będzie miał z nich większy pożytek.

3. Technologie cywilne. Myślę, że też powinniśmy się podzielić ich rozwojem. Proponowałbym żeby wybrać czterech graczy, którzy będą odpowiedzialni za rozwinięcie konkretnej technologii. Pozwoli nam to w późniejszym czasie uniknąć przestojów czasowych poprzez rozwijanie techów równolegle.

Proces Anabolizy - Ekos
Rozkład DNA -  ???
Aktywatory - ???
InfoHistony - ???

Metaboliza Delirium - Ekos

UWAGA: zgłoszenie się tutaj nie oznacza, że musicie sami wykładać zasoby na danego techa (aczkolwiek nie jest to zabronione ), to cała gildia powinna się zrzucać.

W związku z tymi ustaleniami proszę o nie rozbudowywanie u siebie technologii cywilnych - stawiamy je tylko tam gdzie ustalono.

4. Technologie zaawansowane. Tutaj również podział, w praktyce należy się skupić na dwóch tzn. akcelerator przesyłu i Atak hakerski.

Akcelerator przesyłu - Ekos
Atak Hakerski - ???

Uwaga: problematyczne jest na razie wykradanie techów zaawansowanych. Pojawia się pytanie czy na tym etapie gry powinniśmy rozwijać je indywidualnie czy raczej jako gildia wywindować naszych transfalowców na taki poziom, żeby mogli wynosić Akcelerator. (osobiście skłaniałbym się do rozwoju transfalowców bo to w przyszłości zaowocuje a dublując produkcję tylko tracimy zasoby - jednak czy w ogóle jest mozliwe rozwinięcie teraz tak transfalowców zeby wynieśli techy zaawansowane przez 7 czy 8 level zabezpieczeń? - proszę o opinie transfalowców). Jeśli będzie się zastanawiać nad sensem wykradania tych techów pomyślcie że u mnie Akcelerator jest już na 6 levelu i zobaczcie ile zasobów wydamy jako gildia jeśli każdy spróbuje osiągnąć ten level indywidualnie

5. Zabezpieczenia. Powinniśmy odgórnie ustalać obowiązujący nas poziom zabezpieczeń technologii żeby nie rozdawać wszystkim naokoło naszych osiągnięć. Podobnie będzie z zabezpieczeniami przed AH i kradziezami - myślę, że powinny być one wyznaczane przez poziom rozwoju naszych techów i transfalowców.

6. Budowa budynków.

Jest pewien zestaw budynków który trzeba postawić u każdego: Geneolab, Mutagon, Defendor czy Instytut Wyższych Technologii jednak proszę wszystkich o rozsądny rozwój tych budynków. Stawiajcie je tylko jeśli jest taka potrzeba w innych sytuacjach pchajcie zasoby dla tych którzy rozwijają "wspólne" techy - dopiero gdy nie będziecie mieli jak przyjąć zbliżającego się levelu techa myślcie o podnoszeniu budynków. Rozsądnie tez rozwijajcie centra sublimacji na tyle tylko na ile są one wymagane przez techy tylko u graczy którzy będą konstruować techy mają one jakieś większe znaczenie!!!!

7. Rozwój deliryków

Powiem, że to punkt do dyskusji bo wiadomo że trzeba ich rozwijać jak najskuteczniej (szczególnie transfalowców) ale o ile jeśli chodzi o technologie i jednostki to jestem w stanie stworzyć jakiś grafik rozwoju to tu w tej chwili brakuje mi inwencji (proszę o pomoc i pomysły).




Lista będzie się na pewno rozwijać i zmieniać ale proszę żeby wszyscy byli świadomi, że jakikolwiek plan uda się tylko wtedy jeśli będziemy przekazywać zasoby do naszych "motorów napędowych" bez dobrowolnych, spontanicznych transportów do nich cały plan weźmie w łeb. Bardzo dokładnie analizujcie wydatki i myślcie czy nie przekazywać zasobów zamiast rozwijać swoją cyvillę.

Proszę również o ochotników do wypełnienia pozycji zaznaczonych znakami zapytania (???). Jak zwykle czekam na Wasze propozycje i pomysły.

Offline

 

#13 2008-10-15 19:45:20

InhumanBax00

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 8
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Z techów cywilnych mogę się podjąć rozwoju Rozkład DNA i/lub Proces Anabolizy.
Jestem Kreatorem, szybko te techy mogę rozwijać.

W temacie jednostek Laboratorium Genetyczne i zakład Bioinżynierii mam na minimalnym wymaganym levelu.

Mogę rozwijać zarówno Kreptosy i Levaitany, ale poważniej się tym zajmę w przyszłym tygodniu na razie kompletny brak czasu.

W kwestii Transfalowców: Również obstaję za podnoszeniem kradzieży techów.
Co do reszty deliryków to wymaga zastanowienia.
Obecnie, mój mózg czuje się zgwałcony i nie mam żadnych konstruktywnych przemyśleń na ten temat.

Offline

 

#14 2008-10-15 20:39:54

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Co do AH to proponuje aby tym zajeli sie albo konstruktorzy albo transfalowcy
Anihilatorzy przy walkach biora udzial bezposrednio a reszta nie i to mysle jest sensowny powod aby tam rozwijac .

Co o tym myslicie ??

Offline

 

#15 2008-10-15 20:50:50

NocturN of MarduK

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 51
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator Nienawiści
Nazwa Cyvilli: Pomroki Dziejów

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

To mi zostają...

InfoHistony
Aktywatory


NocturN - znaczy Pieśń Nocy,
MarduK - jest Bogiem Wojny.
Módl sie do swego Boga,
Bym był Twoim przyjacielem...

Offline

 

#16 2008-10-15 21:30:14

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

mam propozycje :

moze zrobimy tak - kazdy z graczy z calodniowej produkcji zasobow przeznacza je na konkretnego gracza i tak codziennie inny - mo to sens ??

Offline

 

#17 2008-10-15 22:33:29

DanielgdyniaPL761

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 23
Punktów :   
Profesja Deliryka: Transfalowiec
Nazwa Cyvilli: Kraina Strachu

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

A wiec Transfal

By odpalic Ah potrzbuje 30 poziom delira

26    109 912                54 383
27    151 679     73 417
28    209 316     99 114
29    288 857     133 803
30    398 622                180 634

Pierwsza kolumna delirium druga doswiadczenie dodatkowo + 75k dela na 1 poziom Ah a wiec pomyślcie sami.

Offline

 

#18 2008-10-16 10:31:22

Ekos

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 117
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator - Wizjoner
Nazwa Cyvilli: Ekopolis

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Daniel lepiej przeanalizuj potrzeby na rozwiniecie kradzieży techów zaawansowanych tak żeby przejść przez zabezpieczenia 7-8 level to pilniejsze od AH a i pewnie w dużej części się pokryje.

Offline

 

#19 2008-10-16 12:49:42

grak24

Pięciomacek

7701329
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 27
Punktów :   
Profesja Deliryka: anihilator
Nazwa Cyvilli: kolonia

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Ekos napisał:

1. Budowa jednostek.

  Mutony i mutaborgi - Szczot
  Hermesy i gargatony - Ekos
 
Pytanie: Czy rozwijamy technologie skorpionów i mentatów? Bo jeśli tak to chyba powinniśmy my ze szczotem w nie pójść (nie ma sensu rozwijać tych samych budynków u kogoś innego) .

Moim skromnym zdaniem należało by się zastanowić czy są one potrzebne jeśli są to należy się zastanowić czy aby napewno budowa u Was będzie ekonomicznie uzasadniona w tej chwili owszem ale jak przyjdzie podnoszenie wszystkich techów u Was to powstanie problem z ilością dostępnych technologii a wiadomo że im wyzszy Geneolob tym jest droższy

Offline

 

#20 2008-10-16 14:41:25

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

grak24 napisał:

Ekos napisał:

1. Budowa jednostek.

  Mutony i mutaborgi - Szczot
  Hermesy i gargatony - Ekos
 
Pytanie: Czy rozwijamy technologie skorpionów i mentatów? Bo jeśli tak to chyba powinniśmy my ze szczotem w nie pójść (nie ma sensu rozwijać tych samych budynków u kogoś innego) .

Moim skromnym zdaniem należało by się zastanowić czy są one potrzebne jeśli są to należy się zastanowić czy aby napewno budowa u Was będzie ekonomicznie uzasadniona w tej chwili owszem ale jak przyjdzie podnoszenie wszystkich techów u Was to powstanie problem z ilością dostępnych technologii a wiadomo że im wyzszy Geneolob tym jest droższy

Powiem tak - i tak i tak bede lvl jednostki i budowal budynki aby i ch produkcja spadla do minimum to dlaczego nie chcesz skorzystac z moich . mysle ze mocnych . jednostek - to ma sens, nie musisz dublowac wszystkich techow i budynkow a tylko kupujesz gotowe mocne wojsko - i to jest ekonomicznie dla Ciebie uzasadnione a Ty natomist mozesz niewykorzystane zasoby przeznaczyc na budowe czegokolwiek innego sensownego albo na np kupno duzej ilosc woska co przyniesie korzysc nam wszystkim.

Offline

 

#21 2008-10-16 16:53:41

grak24

Pięciomacek

7701329
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 27
Punktów :   
Profesja Deliryka: anihilator
Nazwa Cyvilli: kolonia

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

szczot2 napisał:

grak24 napisał:

Ekos napisał:

1. Budowa jednostek.

  Mutony i mutaborgi - Szczot
  Hermesy i gargatony - Ekos
 
Pytanie: Czy rozwijamy technologie skorpionów i mentatów? Bo jeśli tak to chyba powinniśmy my ze szczotem w nie pójść (nie ma sensu rozwijać tych samych budynków u kogoś innego) .

Moim skromnym zdaniem należało by się zastanowić czy są one potrzebne jeśli są to należy się zastanowić czy aby napewno budowa u Was będzie ekonomicznie uzasadniona w tej chwili owszem ale jak przyjdzie podnoszenie wszystkich techów u Was to powstanie problem z ilością dostępnych technologii a wiadomo że im wyzszy Geneolob tym jest droższy

Powiem tak - i tak i tak bede lvl jednostki i budowal budynki aby i ch produkcja spadla do minimum to dlaczego nie chcesz skorzystac z moich . mysle ze mocnych . jednostek - to ma sens, nie musisz dublowac wszystkich techow i budynkow a tylko kupujesz gotowe mocne wojsko - i to jest ekonomicznie dla Ciebie uzasadnione a Ty natomist mozesz niewykorzystane zasoby przeznaczyc na budowe czegokolwiek innego sensownego albo na np kupno duzej ilosc woska co przyniesie korzysc nam wszystkim.

w tym poście codziło mi o to czy są nam potrzebne skorpiony i mentany i o to czy budowa ich przykładowo u Ciebie obok mutonów i mutaborgów nie zapcha Ci niepotrzebnie Geneolobu

Offline

 

#22 2008-10-16 17:12:16

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

grak24 napisał:

szczot2 napisał:

grak24 napisał:


Moim skromnym zdaniem należało by się zastanowić czy są one potrzebne jeśli są to należy się zastanowić czy aby napewno budowa u Was będzie ekonomicznie uzasadniona w tej chwili owszem ale jak przyjdzie podnoszenie wszystkich techów u Was to powstanie problem z ilością dostępnych technologii a wiadomo że im wyzszy Geneolob tym jest droższy

Powiem tak - i tak i tak bede lvl jednostki i budowal budynki aby i ch produkcja spadla do minimum to dlaczego nie chcesz skorzystac z moich . mysle ze mocnych . jednostek - to ma sens, nie musisz dublowac wszystkich techow i budynkow a tylko kupujesz gotowe mocne wojsko - i to jest ekonomicznie dla Ciebie uzasadnione a Ty natomist mozesz niewykorzystane zasoby przeznaczyc na budowe czegokolwiek innego sensownego albo na np kupno duzej ilosc woska co przyniesie korzysc nam wszystkim.

w tym poście codziło mi o to czy są nam potrzebne skorpiony i mentany i o to czy budowa ich przykładowo u Ciebie obok mutonów i mutaborgów nie zapcha Ci niepotrzebnie Geneolobu

I to jest pytanie CZY POTRZEBNE SA NAM SKORPIONY I MENTATY ?? moje zdanie - nie , lepiej miec jedne kokretne jednostki ale mocne

Offline

 

#23 2008-10-16 17:21:41

grak24

Pięciomacek

7701329
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 27
Punktów :   
Profesja Deliryka: anihilator
Nazwa Cyvilli: kolonia

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

tez jestem tego zdania

Offline

 

#24 2008-10-16 21:23:20

zoltar4242

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 45
Punktów :   

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Panowie jeżeli chodzi o wojsko to oprócz mutonków przyda się coś i innej gałęzi armii gdyż wybudowanie ciężkich jednostekto kolosalne koszty i nie będą tak podatne na zniszczenia, lepiej wybudować mięso + wsparcie dla ciężkiego sprzętu.
Jeżeli chdzi o mnie czyli transfalowca to rozwijam fenki elitarne i podnoszenie poziomu zwierzaka.

Offline

 

#25 2008-10-16 21:25:46

Ekos

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 117
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator - Wizjoner
Nazwa Cyvilli: Ekopolis

Re: Wojsko : produkcja , rozwój

Na razie zakładamy, że nie rozwijamy skorpionów i mentatów, cały czas czekamy na chętnego na kreptosy i lewiatany

P.S. Dzisiaj, dzięki zrzutce od Murgena i Aphareala zapuściłem 6 level gargatonów. Tak trzymać

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.saif70.pun.pl www.narutojutsu.pun.pl www.ninja-revolution.pun.pl www.haszczaki.pun.pl www.saloon-politowania.pun.pl