#1 2008-09-16 22:39:37

Ekos

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 117
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator - Wizjoner
Nazwa Cyvilli: Ekopolis

Kodeks gildii

Przypominam założenia (kopia postu z poprzedniego forum):



"

Zarys strategii GP na Arena.





    GP na serwerze Arena będzie gildią agresywną. Myślę, żeby przyjąć sztywną regułę, że możemy mieć zawarty w danej chwili tylko jeden PON. Obok PON-u będziemy zawierać zawieszenia broni na okres 1 lub 2 tygodniowy (może odpłatne? ).

    Zakładam, że w gildii będzie 12 osób. 6 konstruktorów, 3 destro i 3 inwigilatorów. Z tym, że optowałbym za wybraniem psilonów. Psiloni będą bardziej pasować do agresywnej polityki, a poza tym będzie mniej pomyłek w grze  bo od razu większość z nas będzie wiedziała na którym serwerze w danej chwili jest zalogowana Mam pomysł, żeby ilość członków w gildii była... stała!!! To znaczy, że nie przyjmujemy nikogo do siebie - ewentualni biedacy znajdujący się w naszym zasięgu mogą założyć gildię "lennicy GP", której nie będziemy atakować w zamian za dziesięcinę

    Kolejna kwestia to całkowite podporządkowanie rozwoju cyvilli i deliryków organizacji gildii. Rozumiem przez to, że kwestie kolejnych rozbudów są całkowicie odgórnie zaplanowane. Techy które można ukraść są budowane tylko raz, potem kradzione. Ogólnie tworzymy silne centrum gospodarcze (konstruktorzy) i silnych deliryków prowadzących działania zaczepne ale mających bardzo ascetyczne miasta (destro i inwi). Destro i inwigilatorzy przesyłają swoje zdobycze do konstruktorów a Ci budują im jednostki i techy do dalszej kradzieży (wiem, że taki układ będzie promował konstruktorów jeśli chodzi o ranking ale zapewni gildii siłę). konstruktorzy siedzą prawie non stop na ekspach (del/pop 3/1 na dobę lub 2/2 na dobę) i wspierają delirium rozwój destro i inwi. Z grubsza plan rozbudowy wygląda następująco:

Destruktorzy:
(cyvilla)
nie rozbudowują: budynków od przyrostów zasobów, od rozwoju technologii, komputronika, zabezpieczeń zasobów,
rozbudowują: teleport, bellum, atak hakerski, barbazon, transmiter, ventus, zabezpieczenia przed AH.
(delirycy)
rozbudowują fen. teleportacji, konsolidacji, mentalnego uderzenia (pytanie czy ma sens rozbudowa fenów doskonałych jednostek? czy te same zasoby wydane u konstruktorów na techy militarne nie zaowocują lepiej? - poradźcie bo ja grając konstruktorem nie moge tego ocenić)
na pewno nie rozbudowują fen do przyrostów.

Inwigilatorzy:
(cyvilla)
nie rozbudowują: budynków od przyrostów zasobów, od rozwoju technologii, komputronika, zabezpieczeń zasobów,
rozbudowują: teleport, bellum, atak hakerski, barbazon, transmiter, ventus, zabezpieczenia przed AH.
(delirycy)
rozbudowują fenomeny kradzieży, AH i PW
nie rozbudowują fenów wykrywania armii i sabotażu.

Konstruktorzy:
(cyvilla)
praktycznie rozbudowują wszystkie budynki i techy (Komputronik tylko w jednej lub dwóch cyvillach), rozbudowują zabezpieczenia przed AT i sabotażem i kradzieżami (zab. przed AH do dyskusji),
nie rozbudowują: ventusa - poza kilkoma pierwszymi levelami
(delirycy)
rozbudowują feny do produkcji, technologii i zabezpieczeń

Konstruktorzy rozwiną specjalizacje w produkcji jednostek (każdy wybierze dwie jednostki w których się wyspecjalizuje)

To tylko propozycją którą należy dokładnie przeanalizować. Trzeba się zastanowić nad tym które z fenów egalitarnych są potrzebne poszczególnym delirykom.

    Wskazane, wręcz konieczne jest żeby wszyscy członkowie gildii grali "z diukiem". Powyższe plany oparte są na obecnych zasadach delirium i może będzie trzeba je modyfikować pod Arenę.

    Zarząd gildii powinien być podzielony na głównodowodzącego armią, odpowiedzialnego za działania destro i inwi oraz szefa ekonomicznego kierującego konstruktorami, któryś z nich może być odpowiedzialny za dyplomacje bądź może tym się zając kolejna osoba.
   
 
Proszę o krytykę i pomysły."



Teraz rzeczywiście trzeba by dograć szczegóły Czekam na Wasze myśli

Offline

 

#2 2008-09-16 23:03:24

DanielgdyniaPL761

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 23
Punktów :   
Profesja Deliryka: Transfalowiec
Nazwa Cyvilli: Kraina Strachu

Re: Kodeks gildii

W sumie nic dodac nic ujac - niedlugo trzba bedzie sprawdzic jak to dziala w praktyce

Offline

 

#3 2008-09-16 23:05:13

DanielgdyniaPL761

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 23
Punktów :   
Profesja Deliryka: Transfalowiec
Nazwa Cyvilli: Kraina Strachu

Re: Kodeks gildii

Powiem tak bede mogl osiagnac poziom i kradziezy techow oraz kradziezy surowiec lub info - sadze ze pojde w info lwtwiej wymienic na Terminalu Handlowym ale bedzie potrzba jednostek do kradziezy tych zasobow, prosze o info kto moze juz produkowac cokolwiek

Offline

 

#4 2008-09-16 23:22:36

NocturN of MarduK

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 51
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator Nienawiści
Nazwa Cyvilli: Pomroki Dziejów

Re: Kodeks gildii

Co do produkcji  jednostek, to ja piszę się na Mutony.  Podejrzewam, że na Mentaty i Skorpiony nie będzie zapotrzebowania. Jesli się myle, to oczywiście jeszcze coś przygarnę


NocturN - znaczy Pieśń Nocy,
MarduK - jest Bogiem Wojny.
Módl sie do swego Boga,
Bym był Twoim przyjacielem...

Offline

 

#5 2008-09-16 23:26:28

aphareal1

Biała Macka

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 43
Punktów :   
Profesja Deliryka: Anihilator
Nazwa Cyvilli: Strefa Mroku

Re: Kodeks gildii

Produkcja już jest mutonów Szczot i Aphareal mają już po 10 sztuk

Offline

 

#6 2008-09-16 23:34:41

DanielgdyniaPL761

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 23
Punktów :   
Profesja Deliryka: Transfalowiec
Nazwa Cyvilli: Kraina Strachu

Re: Kodeks gildii

Jak juz bedzie mozna krasc to sie zglosze po pozyczke calych 2 sztuk nie chce nadwyrezac waszych budgetow

Offline

 

#7 2008-09-16 23:34:57

NocturN of MarduK

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 51
Punktów :   
Profesja Deliryka: Kreator Nienawiści
Nazwa Cyvilli: Pomroki Dziejów

Re: Kodeks gildii

OK dobrze wiedziec To zajmę się Hermesami. Przydatne są.


NocturN - znaczy Pieśń Nocy,
MarduK - jest Bogiem Wojny.
Módl sie do swego Boga,
Bym był Twoim przyjacielem...

Offline

 

#8 2008-09-17 10:48:55

szczot2

Pięciomacek

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 78
Punktów :   

Re: Kodeks gildii

zanim produkcja ruszy na cale niestety musi to troszke jeszcze potrwac ale jestem dobrej mysli i wierze w siebie

Offline

 

#9 2008-09-17 21:06:21

killerson

Pięciomacek

1412081
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 34
Punktów :   
Profesja Deliryka: transfalowiec
Nazwa Cyvilli: AlfaCentauri

Re: Kodeks gildii

ja juz mam 21 mutonow narazie brak zasobow na reszte

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.haszczaki.pun.pl www.ninja-revolution.pun.pl www.narutojutsu.pun.pl www.speedfire.pun.pl www.saif70.pun.pl